ro hu de en

ARTICOLE

Sectiunea de Articole ne ofera posibilitatea sa ne asternem gandurile "in mod organizat" iar tie posibilitatea sa ne cunosti mai bine, sa afli cum gandim, sa vezi care sunt parerile noastre despre subiectele ce ne intereseaza. Dupa cum vei observa, nu exista sectiune de comentarii. Sa spunem ca nu ne place acest gen de Feedback. Ne place feedback-ul foarte mult dar... nu sub forma de "comentarii". Lasa, nu comenta! Ajuta-ne in schimb si raspunde-ne la chestionarul din dreapta articolului. Lasa-ne sa aflam de la tine ceea ce crezi cu adevarat. Lasa-ne sa te cunoastem si noi. Vei vedea, va fi foarte interesant. Daca tot simti nevoia sa ne spui ceva, ai intotdeauna posibilitatea emailului. De ce ti-ar fi lene sa ne scrii pe mail? Doar nu ne trimiti o scrisoare cu timbru. Desi ne-ar placea...

FRUMUSETEA NORMALULUI

In facultati aceasta tema este una des folosita ca sa incui, vezi Doamne, studentii. In general se face referire la aspectul moral si etic al fauririi de reclame care nu prezinta ca personaj principal produsul sau serviciul companiei respective ci o domnita extrem de sexy sau un domn extrem de elegant.Rationamentul celor ce folosesc astfel de siretlicuri este simplu: persoana care vizioneaza sau ia contact cu produsul tau trebuie sa ramana cu o impresie buna despre acest produs, sa fie „incercata” de un sentiment pozitiv. De ce? Inchipuiti-va ca mintea noastra e o casa, o vila, cu sufragerie, cu dormitoare, cu bucatarie, cu beci, etc. In fiecare incapere pe langa alte lucruri exista si un dulap sau o comoda cu trei sertare. Primul sertar, cel mai la indemana, pentru lucruri pozitive emotional, al doilea sertar, cel din mijloc pentru cele neutre, iar cel de jos pentru lucruri care nu iti plac. Oricand vei lua contact cu un produs sau serviciu, companie sau persoana, pentru prima data, in functie de camera in care se afla, vei lua imaginea acelui

CE SIMTI CAND TE GANDESTI LA «4 IULIE»?

CIUDA SI GELOZIE?FOARTE BINE!Cand vorbim de branding, in general, nu ai cum sa nu te gandesti la americani. Oare aceasta prima fraza nu e un „pleonasm tehnic”? Oare cand spui azi dimineata am mancat paine cu o coaja de paine nu e acelasi lucru? Pai este. Asa si cu „americanii fac branding”. Nu stiu daca ei au inventat notiunea sau gaselnita de „branding” dar cu siguranta ei si-au asumat-o, au aplicat-o cel mai bine. Rationand totusi mai departe, astfel incat sa nu par foarte prost, avand in vedere ca „branding” e cuvant englezesc, e oarecum la mintea cocosului ca nu e notiune cu geneza in limba rusa. Adevarul e ca nu ma intereseaza si nu ar trebui sa va intereseze daca au fost britanicii sau amerindienii, cei care au inventat isteria de astazi. Ceea ce conteaza este ca brandingul exista si ca, „cei mai” experti in branding, sunt americanii.Sa luam de exemplu Ziua lor. Ziua de 4 iulie. La multi ani, unchiesule Sam!In general fortele ce se unesc, ce se imbina in crearea unui brand sunt vizibile si

OPERATIUNEA : PRIMA C-ASA VREA GUVERNUL (2)

Perspectiva Dezvoltatorilor imobiliariDaca numarul trecut ne-am jucat cu un pic de ideomotricitate a comunicarii Bancilor, numarul acesta vom incerca sa analizam situatia si proiectul Prima Casa si din perspectiva acelora care “cica” ar trebui sa fie stimulati sau ajutati de acest proiect – dezvoltatorii imobiliari.Prima problema strategica de vanzare a acestora este pretul – sa te incadrezi in 60.000 de euro pentru un apartament de 2 camere e cam greu dar nu imposibil. Deja inceputul program Prima Casa da semne de concentrare aproape exclusiv in zona “apartamentelor dinainte de ‘89”. De ce? Pentru ca de aceiasi bani primesti mai mult? Eu cred ca da.Problema dezvoltatorilor imobiliari Costurile materialelor de anul trecut sau de acum 2 ani, cand s-a inceput contructia apartamentelor sau caselor ce sunt acum gata, erau bineinteles mai mari. Asadar costul apartamentelor este corelat cu ACEL pret si nu cu cel de azi al materialelor. Ca sa nu mai vorbim de costul fortei de munca. Eu zic asa: profit minim dar sa se vanda.

OPERATIUNEA : PRIMA C-ASA VREA GUVERNUL (1)

Pe locuri ! Fiti gata ! Comunicati !(episodul 1 – Perspectiva Bancilor)Pentru ca este “subiectul zilei”, al saptamanii in cazul nostru, va propun sa ne jucam in jurul acestui concept din punctul de vedere al posibilitatilor de comunicare. Sa stam pe-un scaun, ca o agentie, si sa ne gandim : Ce va fi si cum va fi?Primul aspect pozitiv al conceptului in sine este notorietatea Programului Prima Casa. Nu poti spune ca exista cineva, din publicul tinta, care nu stie despre subiect. Poate nu stie totul dar... stie. Desi nu a aparut decat de cateva saptamani “Prima Casa” s-a propagat foarte repede. Profitorii adevarati au cumparat domenii de site-uri, au inceput sa isi insuseasca numele, la fel cum acel domn destept (fara gluma) a inregistrat “Romania - Land of choices”. Oare guvernul a inregistrat la OSIM marca “prima casa”? Punem pariu ca nu?Asadar painea e calda, miroase bine. Publicul e flamand. Context de vis.Cum s-a propagat atat de repede “Prima Casa”, ca si produs?S-a mulat cererii. Prin