ro hu de en

ARTICOLE

Sectiunea de Articole ne ofera posibilitatea sa ne asternem gandurile "in mod organizat" iar tie posibilitatea sa ne cunosti mai bine, sa afli cum gandim, sa vezi care sunt parerile noastre despre subiectele ce ne intereseaza. Dupa cum vei observa, nu exista sectiune de comentarii. Sa spunem ca nu ne place acest gen de Feedback. Ne place feedback-ul foarte mult dar... nu sub forma de "comentarii". Lasa, nu comenta! Ajuta-ne in schimb si raspunde-ne la chestionarul din dreapta articolului. Lasa-ne sa aflam de la tine ceea ce crezi cu adevarat. Lasa-ne sa te cunoastem si noi. Vei vedea, va fi foarte interesant. Daca tot simti nevoia sa ne spui ceva, ai intotdeauna posibilitatea emailului. De ce ti-ar fi lene sa ne scrii pe mail? Doar nu ne trimiti o scrisoare cu timbru. Desi ne-ar placea...

GUNOIUL TAU SUCCESUL UNORA

In cazul dezvoltarii proiectelor de design de ambalaje, ca si designer si brand manager, iti doresti INAINTE DE TOATE ca ambalajele pe care le proiectezi sa ajunga acolo unde este locul: la gunoi. Un produs bun, cu un packaging care contribuie la procesul de vanzare si de convertire a non-clientului in client, TREBUIE sa ajunga la gunoi. Cand iti vezi "lucrarea" la gunoi (bineinteles, dupa consumarea produsului ce il imbraca) atunci stii ca ai reusit si te umfli de mandrie.Adevarul e ca, mai ales in perioada „crizei” (uuuu!) e greu sa faci rost de proiecte de packaging. Acelora care reduc de pe lista cheltuielilor, marketingul si deci inclusiv creatia amabalajelor produselor lor, vrem sa le prezentam un alt context. Stimate „reducator de buget de marketing” maine ai o intalnire de afaceri. Cum te imbraci? In maieu si boxeri? Ceva simplu si cat mai ieftin?Si acum clientul care se simte cu musca pe caciula va spune: „Esti un nesimtit care vrei sa ne iei banii. Eu am muncit toata viata sa construiesc aceasta fabrica. Produsul meu e