ro hu de en

ARTICOLE

Sectiunea de Articole ne ofera posibilitatea sa ne asternem gandurile "in mod organizat" iar tie posibilitatea sa ne cunosti mai bine, sa afli cum gandim, sa vezi care sunt parerile noastre despre subiectele ce ne intereseaza. Dupa cum vei observa, nu exista sectiune de comentarii. Sa spunem ca nu ne place acest gen de Feedback. Ne place feedback-ul foarte mult dar... nu sub forma de "comentarii". Lasa, nu comenta! Ajuta-ne in schimb si raspunde-ne la chestionarul din dreapta articolului. Lasa-ne sa aflam de la tine ceea ce crezi cu adevarat. Lasa-ne sa te cunoastem si noi. Vei vedea, va fi foarte interesant. Daca tot simti nevoia sa ne spui ceva, ai intotdeauna posibilitatea emailului. De ce ti-ar fi lene sa ne scrii pe mail? Doar nu ne trimiti o scrisoare cu timbru. Desi ne-ar placea...

ABSOLVENTII DE AZI, OAMENII CU BRAND-UL DE POIMAINE

Pai cum adica ? Eventual de « maine »!Nu!Hai ca e simplu! Nici macar nu sunt rau sau pesimist. Aceasta este realitatea. Felicitam cu aceasta ocazie toti absolventii facultatilor de Marketing, Comunicare si Relatii Publice, SNSPA, Business si multe alte specializari intersectate cu domeniul Comunicarii Publicitare. Va dorim sa ne fiti colegi, sa ne fiti competitori de temut, sa ne fiti profesori si sa ne fiti clienti.Ce stie un proaspat absolvent?Stie foarte multe: ce e acela « mix de marketing », cum arata un media plan, cum se calculeaza nu stiu ce Cost per “Bla bla”, care e statistica sociometrica probabila de retentie a campaniilor de direct marketing, cine a fost Ogilvy, ce a spus Leo Burnett cand a plecat din propria lui agentie si multe alte lucruri si informatii pe care le gasim pe Google sau pe Wikipedia. Nu bagatelizez deloc dar sunt convins ca nu ma poate contrazice nimeni ca cea mai la indemana si cea mai buna metoda de a afla ce e acela USP (Unique Selling Proposition) sau, mai noul ESP (Emotional Selling