ro hu de en

Comunicare publicitara

CE SIMTI CAND TE GANDESTI LA «4 IULIE»?

CIUDA SI GELOZIE?FOARTE BINE!Cand vorbim de branding, in general, nu ai cum sa nu te gandesti la americani. Oare aceasta prima fraza nu e un „pleonasm tehnic”? Oare cand spui azi dimineata am mancat paine cu o coaja de paine nu e acelasi lucru? Pai este. Asa si cu „americanii fac branding”. Nu stiu daca ei au inventat notiunea sau gaselnita de „branding” dar cu siguranta ei si-au asumat-o, au aplicat-o cel mai bine. Rationand totusi mai departe, astfel incat sa nu par foarte prost, avand in vedere ca „branding” e cuvant englezesc, e oarecum la mintea cocosului ca nu e notiune cu geneza in limba rusa. Adevarul e ca nu ma intereseaza si nu ar trebui sa va intereseze daca au fost britanicii sau amerindienii, cei care au inventat isteria de astazi. Ceea ce conteaza este ca brandingul exista si ca, „cei mai” experti in branding, sunt americanii.Sa luam de exemplu Ziua lor. Ziua de 4 iulie. La multi ani, unchiesule Sam!In general fortele ce se unesc, ce se imbina in crearea unui brand sunt vizibile si tangibile: o sigla cu talc, un slogan cu „virgula”, un ambalaj memorabil, o campanie indrazneata, poate un personaj carismatic. Toate lucreaza in timp si creeza o amprenta emotionala in cap sau in inima in legatura cu acel produs, serviciu sau concept. Se macereaza, se testeaza, se dau bani grei, se aplica, se implementeaza, se testeaza din nou, se propaga, se pipi si cachi. Foarte multa tevatura. Desfasurari de forte. Strategiile se cladesc. Se darama. Se reconstruiesc. Greu. Totusi exista si alte cai... la fel de complicate.Branding-ul eliptic de instrumente conventionaleCare e logoul lui „4 iulie”?Nu stiu. Nu cred ca exista.Care e sloganul lui „4 iulie”?Nu stiu si nici nu cred ca

Marketing

MARKETINGULUI “MULTIMPLICAR”

Pe scurt inseamna sa te scuturi de costum si sa mai incerci din cand in cand si niste pantofi sport, o camasa cu picatele si... o gura de apa plata.Inainte sa vorbim de branding trebuie sa existe marketing. Intre aceste doua exista o relatie foarte stransa pe care mai toti o propovaduiesc. De fapt trebuia sa incep altfel.Nici o companie “normala” la cap nu poate sa se dezvolte fara o strategie de branding. La noi insa, toti cred ca fara marketing nu poti exista. Ceea ce e adevarat. Nu vreau sa spun ca brandingul este mai smecher sau mai destept. Nici macar nu e vorba de asa ceva. Brandingul e o evolutie. De la a manca cu mana la a folosi furculita, de la a umbla in opinci la a

Comunicare publicitara

OPERATIUNEA : PRIMA C-ASA VREA GUVERNUL (2)

Perspectiva Dezvoltatorilor imobiliariDaca numarul trecut ne-am jucat cu un pic de ideomotricitate a comunicarii Bancilor, numarul acesta vom incerca sa analizam situatia si proiectul Prima Casa si din perspectiva acelora care “cica” ar trebui sa fie stimulati sau ajutati de acest proiect – dezvoltatorii imobiliari.Prima problema strategica de vanzare a acestora este pretul – sa te incadrezi in 60.000 de euro pentru un apartament de 2 camere e cam greu dar nu imposibil. Deja inceputul program Prima Casa da semne de concentrare aproape exclusiv in zona “apartamentelor dinainte de ‘89”. De ce? Pentru ca de aceiasi bani primesti mai mult? Eu cred ca

Iti stam la
dispozitie cu:

- strategii de marketing complete (incepand de la denumirea produsului, logo, packaging pana la storyboard spot video, radio si media planning, inclusiv gestionarea relatiei cu furnizorii)
- strategii de branding (analiza contextuala, constructie sistem de brand, implementare strategie)
- strategii de comunicare publicitara (consilierea clientului in redactarea briefului de creatie, consiliere in alegerea directiei strategice, crearea mesajului publicitar, implementarea sa strategica pe vehiculele media necesare)
- consultanta si strategii in vanzari (definirea pietei, a publicului tinta, a metodelor de contact, alegerea corecta a canalelor de vanzare, realizarea discursului / discutiei de vanzare, conceptualizarea prezentarilor de vanzari, strategie si planificare de activitati de vanzare si promovare mixta)
- managementul prezentei on-line (alegerea metodei tehnice, crearea solutie grafice, redactarea textelor, implementare propriu zisa - programare PHP/MySql, administrare, servicii de hosting profesionale, mentenanta, Search Engine Optimization, Search Engine Marketing, instrumente marketing online)
- pachete design corporatie (naming, identitate vizuala, stationaries, materiale colaterale)
- servicii de design grafic (realizare machete de presa, mape de prezentare, brosuri, fluturasi, pliante, reviste, packaging, etc.)