ro hu de en

DESPRE NOI

Suntem o agentie de branding, marketing, creatie si strategie de comunicare publicitara din Cluj Napoca. Echipa noastra are o experienta de 5 ani in domeniu si bugete gestionate de peste 5 milioane de euro. De ce vorbim de bugete? Pentru ca e important sa stii ca nu e atat de usor sa cheltui banii clientului eficient si cu rezultate. Noi stim sa facem asta si de aceea consideram ca e foarte important. Daca doresti sa ne cunosti cu adevarat iti propunem sa ne citesti Cartea cu Secrete de marketing, publicitate si design grafic. Este o carte care iti va prezenta termenii folositi in lucrul cu o agentie, metodele de ofertare, de comanda, cum verifici o agentie, cum sa iesi mai ieftin si multe alte "secrete". Am scris aceasta carte in primul rand pentru clientii care doresc sa lucreze cu noi, ca prima dovada de transparenta.
Acesta este poate cel mai important lucru: transparenta in parteneriatele noastre. Suntem creativi, suntem buni, suntem scumpi, suntem impersonali si mai putin academici - toate acestea le vei vedea in Portofliul nostru si atunci cand vei analiza Studiile noastre de caz. Ceea ce e foarte important pentru noi sa afli este ca ne dorim parteneriate cu clientii nostri si ca vom fi transparenti cu tine, in calitate de client.


Marketing

Pe scurt inseamna sa te scuturi de costum si sa mai incerci din cand in cand si niste pantofi sport, o camasa cu picatele si... o gura de apa plata.Inainte sa vorbim de branding trebuie sa existe marketing. Intre aceste doua exista o relatie foarte stransa pe care mai toti o propovaduiesc. De fapt trebuia sa incep altfel.Nici o companie “normala” la cap nu poate sa se dezvolte fara o strategie de branding. La noi insa, toti cred ca fara marketing nu poti exista. Ceea ce e adevarat. Nu vreau sa spun ca brandingul este mai smecher sau mai destept. Nici macar nu e vorba de asa ceva. Brandingul e o evolutie. De la a manca cu mana la a folosi furculita, de la a umbla in opinci la a

Comunicare publicitara

Perspectiva Dezvoltatorilor imobiliariDaca numarul trecut ne-am jucat cu un pic de ideomotricitate a comunicarii Bancilor, numarul acesta vom incerca sa analizam situatia si proiectul Prima Casa si din perspectiva acelora care “cica” ar trebui sa fie stimulati sau ajutati de acest proiect – dezvoltatorii imobiliari.Prima problema strategica de vanzare a acestora este pretul – sa te incadrezi in 60.000 de euro pentru un apartament de 2 camere e cam greu dar nu imposibil. Deja inceputul program Prima Casa da semne de concentrare aproape exclusiv in zona “apartamentelor dinainte de ‘89”. De ce? Pentru ca de aceiasi bani primesti mai mult? Eu cred ca

Regulile noastre de parteneriat

1. Clientul nostru - partenerul nostru.
In special in branding si marketing colaborarea este un lucru fara de care nu se poate (ca sa nu spunem sine qua non). Noi, ca agentie, nu avem cum sa facem branding fara clientul in sine, iar clientul nu poate sa isi organizeze o strategie de branding fara o agentie specializata.

2. Nu ne respectam calendarele de predare - da-ne afara!
Te intelegem. Nu ne respectam termenii de predare inseamna ca o meritam. Intre noi fie vorba, acest lucru se intampla foarte rar. Daca avem toate informatiile de la client nu avem de ce sa nu respectam ziua in care trebuie sa predam un proiect. Simplu.

3. Nu ne platesti la timp - multumim, a fost o placere sa lucram pentru tine!
Suntem siguri ca ne intelegi. Apreciem foarte mult munca echipei noastre si cea a furnizorilor nostri. Nu stim sa fim flexibili la acest capitol. Daca stabilim impreuna un calendar de plati inseamna ca suntem normali la cap si stim ce inseamna economia de piata. Exista contexte speciale. Stim asta. Nu suntem nebuni. Nu avem insa nici un client pe care e nevoie sa il sunam de 5 ori pe zi sa ne faca o plata pentru o munca pe care noi am realizat-o. Mai bine lipsa. Mai bine dam faliment. Am fi mai linistiti. In publicitate ai banii si apoi vii sa faci publicitate, branding sau marketing. Nu invers.