ro hu de en

FURNIZORII NOSTRI

Mai ales in publicitate toti se bat sa aiba furnizori cat mai ieftini si daca se poate cat mai buni. Observi ordinea? Prima data pretul si apoi calitatea. Unul din motivele pentru care facem productie publicitara (in general) doar pentru clientii cu anumite tipuri de contracte si de colaborari este faptul ca nu putem sa avem cele mai ieftine produse de pe piata TOT TIMPUL. Si nici nu ne dorim acele contexte in care sa "batem" pretul altui ofertant. Daca facem productie, o facem doar pentru clientii care au incredere in noi. In general, peste pretul furnizorului nostru, adaugam un comision intre 5 si 10%. Suntem agentie de creatie si deci banii nostri trebuie sa vina din aceasta directie si nu din productie. Gestionarea completa a unui proiect ne obliga sa ne ajutam clientul pe toate palierele dar asta, repetam, nu inseamna ca trebuie sa ne suni sa ne ceri o oferta de fluturasi. Continuand exemplul, daca ai nevoie de o campanie de drop-mail de care sa ne ocupam de la A - Z atunci ok. Asteptam telefonul tau.

Avem onoarea sa colaboram cu:

In Culori, pentru serviciile de fotografie;
Refresh Time, pentru serviciile de animatie flash;
Algo3d, pentru serviciile de modelare 3d;
Boom Advertising, pentru productia audio si video;
Punct Media si Modullo, pentru serviciile de imprimare digitala;
MM Image si Think Advertising, pentru productia publicitara de mari dimensiuni;
Videx, pentru productia tipografica;

Dragi agentii competitoare

Furnizorii nu sunt secreti pentru ca nu dorim "sa ne batem" in preturi de carti de vizita cu voi. Ne face placere sa va recomandam funizorii nostri. Sunt cei mai buni. Stiti unde sa ii gasiti. Multi deja colaborati cu ei. Felicitari.

Cum sa iti respecti furnizorii?

1. Plateste-i la timp si din banii clientului!
Cand primesti o plata pentru un proiect de productie de la un client, singurii bani ai agentiei sunt comisionul. Restul sunt banii furnizorului. Foarte multe agentii uita acest lucru.

2. Spune-le exact ce doresti!
Nu presupune niciodata ca au inteles ceva doar pentru simplul fapt ca lucrati impreuna de mult timp. Scrie comanda, stai 3 minute si gandeste-te la tot ceea ce vrei.

3. Cere-le parerea!
Intreaba-i cum cred ei ca ar fi mai bine sa se desfasoare colaborarea dintre voi.

4. Fii prieten cu ei!
Iti sunt colaboratori si parteneri, nu esti stapanul lor si nu e frumos sa le vorbesti de sus - poate ca tu ai painea dar ei au cutitul; ai nevoie in egala masura de ei asa cum si ei au nevoie de tine.