ro hu de en

Marketing

Ieri a avut loc primul Seminar de marketing organizat de Ziarul de Mures. Primul dintr-o serie lunga de alte seminarii organizate, daca totul este ok, o data la trei luni. Primul eveniment s-a numit „Seminar pentru o viata mai usoara in marketing” si am fost onorati sa avem in jur de 30 de colegi de breasla din Tg. Mures, specialisti de marketing si comunicare. Le multumim pe aceasta cale pentru ca au venit si pentru ca au facut ceea ce trebuiau sa faca – sa se implice. In calitate de vorbitor, am avut parte de oameni care o interactionat iar acest lucru este foarte, foarte bine. Nu de alta, dar decat sa vorbesc scaunelor, mai bine o bere sanatoasa.Nu am sa fac referire la ceea ce s-a discutat in cadrul seminarului pentru simplul motiv ca majoritatea temelor au fost deja discutate tot in Ziarul de Mures, in paginile pe care am placerea sa le scriu. Ceea ce am sa readuc aminte este acel element extrem de important pe care l-am repetat si ieri, in cadrul seminarului, cat de des am putut – si anume ca marketingul trebuie facut in orice proportii si mai ales in permanenta.BugeteleSunt convins ca nu directorii de marketing sunt cei care decid daca sunt bani sau nu sunt, pentru activitatile de marketing. In schimb, este de datoria directorilor de marketing sa isi “pistoneze” sefii cu proiecte, este datoria noastra sa facem si sa smulgem bugete care sa fie investite in activitati care genereaza vanzari. Ma refer acum la acel tip de companii care traaiesc de pe urma vanzarilor dar si institutillor publice pentru care vanzarea de imagine pozitiva este la fel de importanta.Am un sef care nu intelege si nu vrea sa aloce bani pentru activitati de marketing. Ce fac?In primul rand trebuie sa reiau toate informatiile, pe care le detin in calitate

Comunicare publicitara

In facultati aceasta tema este una des folosita ca sa incui, vezi Doamne, studentii. In general se face referire la aspectul moral si etic al fauririi de reclame care nu prezinta ca personaj principal produsul sau serviciul companiei respective ci o domnita extrem de sexy sau un domn extrem de elegant.Rationamentul celor ce folosesc astfel de siretlicuri este simplu: persoana care vizioneaza sau ia contact cu produsul tau trebuie sa ramana cu o impresie buna despre acest produs, sa fie „incercata” de un sentiment pozitiv. De ce? Inchipuiti-va ca mintea noastra e o casa, o vila, cu sufragerie, cu dormitoare, cu bucatarie, cu beci, etc. In fiecare incapere pe langa alte lucruri

Comunicare publicitara

CIUDA SI GELOZIE?FOARTE BINE!Cand vorbim de branding, in general, nu ai cum sa nu te gandesti la americani. Oare aceasta prima fraza nu e un „pleonasm tehnic”? Oare cand spui azi dimineata am mancat paine cu o coaja de paine nu e acelasi lucru? Pai este. Asa si cu „americanii fac branding”. Nu stiu daca ei au inventat notiunea sau gaselnita de „branding” dar cu siguranta ei si-au asumat-o, au aplicat-o cel mai bine. Rationand totusi mai departe, astfel incat sa nu par foarte prost, avand in vedere ca „branding” e cuvant englezesc, e oarecum la mintea cocosului ca nu e notiune cu geneza in limba rusa. Adevarul e ca nu ma intereseaza si nu ar

Iti stam la
dispozitie cu:

- strategii de marketing complete (incepand de la denumirea produsului, logo, packaging pana la storyboard spot video, radio si media planning, inclusiv gestionarea relatiei cu furnizorii)
- strategii de branding (analiza contextuala, constructie sistem de brand, implementare strategie)
- strategii de comunicare publicitara (consilierea clientului in redactarea briefului de creatie, consilierea in alegerea directiei strategice, crearea mesajului publicitar, implementarea sa strategica pe vehiculele media necesare)
- consultanta si strategii in vanzari (definirea pietei, a publicului tinta, a metodelor de contact, alegerea corecta a canalelor de vanzare, realizarea discursului / discutiei de vanzare, conceptualizarea prezentarilor de vanzari, strategie si planificare de activitati de vanzare si promovare mixta)
- managementul prezentei on-line (alegerea metodei tehnice, crearea solutiei grafice, redactarea textelor, implementarea propriu zisa - programare PHP/MySql, administrare, servicii de hosting profesionale, mentenanta, Search Engine Optimization, Search Engine Marketing, instrumente marketing online)
- pachete design de corporatie (naming, identitate vizuala, stationaries, materiale colaterale)
- servicii de design grafic (realizare machete de presa, mape de prezentare, brosuri, fluturasi, pliante, reviste, packaging, etc.)