ro hu de en

CARTEA CU SECRETE

Citeste primele 5 secrete

Aboneaza-te la
newsletter!


... sau poti sa faci
cunostinta cu noi pe:

twitter
Linked in Nu suntem perecti!
Ai o sigla proasta. Cum procedezi?

De fapt, intrebarea la care trebuie sa raspunzi este daca sigla e intr-adevar proasta si daca iti permiti sa o schimbi (am mai zis de 3 ori acest lucru si o voi mai spune de inca 14 ori).
Pentru acest lucru intreaba un specialist. Nu suna un prieten, iar daca nu ai experienta necesara, nu lua tu decizia de sigla “buna sau rea”. Cateodata un tuns si un spalat pe cap pot sa te ajute mai mult decat o operatie estetica majora. Incearca sa studiezi posibilitatea unei cosmetizari a prezentei sigle. E mult mai ieftin, crede-ma.
Prin cosmetizare eu inteleg:
- redesenarea corecta a simbolului grafic, din punct de vedere geometric;
- proportionarea identitatii;
- gasirea solutiei optime de pozitionare iconotype fata de logotype;
- curatarea simbolului grafic si a logotype-ului (termen tehnic care are legatura cu indepartarea nodurilor de prisos din curbele obiectelor vectoriale);
- ajustarea logotype-ului; in acest sens poti merge pana la schimbarea fontului cu un frate de-al fontului vechi - daca designerul anterior a folosit Arial in logotype, poti sa incerci, pentru o noua identitate cosmetizata, un Futura sau un Myriad;
- refacerea corecta a colateralelor si aplicatiilor dupa noua sigla;
Avantajele sunt, din punct de vedere economic, imense. O remodelare a siglei iti permite sa mergi in paralel cu vechea sigla asadar, sa astepti sa ti se termine toate materialele pe care le ai deja facute cu vechea sigla. In contextul in care ai face o sigla noua toate materialele trbuie inlocuite imediat.
Ai grija totusi la cat de mult modifici pentru ca, de la ajustare la o noua sigla, e doar un „corn cu cascaval” – putin.

Colectia "Carti cu Secrete"

"Cartea cu secrete de marketing, publicitate si design grafic" este prima dintr-o serie de 5 carti pe care agentia Creatica intentioneaza sa le ofere colegilor si clientilor, atat viitori cat si prezenti. Temele urmatoarelor carti vin sa completeze "generalitatile" cuprinse in prima carte. Astfel cartile vor atinge:

- vanzarile din publicitate, atat partea de new business cat si client service-ul si componenta de accounting;
- creatia publicitara;
- productia publicitara - in detaliu;
- branding.

Dupa cum veti putea vedea citind primul volum, cea mai importanta componenta a cartilor noastre o reprezinta modul in care am inteles noi sa transmitem informatiile. Nu suntem profesori si deci ne permite sa abordam un stil mai putin academic in limbaj mai cu seama ca asa ne simtim si noi mai bine.

Aboneaza-te la
newsletter!


... sau poti sa faci
cunostinta cu noi pe:

twitter
Linked in
Cirese!