ro hu de en

SERVICII

Ultimele noastre proiecte

fewfefw
02-SEP-2009
Publishing Fitzuik

fwwe
30-AUG-2009
Identitate vizuala Fitzuik

bottle_1
23-AUG-2009
Packaging Eyanna Cosmeceuticals

21-AUG-2009
Print - Graphic Design Perpetuum

18-AUG-2009
Print - Graphic Design Symbeauty Medispa

Consultanta si strategii in vanzari

Ai un produs nou sau un serviciu nou pe care doresti sa il scoti pe piata. Sau ai un produs sau serviciu vechi care nu se vinde cat ar trebui.

Vrei sa se vanda?

Te vom ajuta sa iti dai seama ce implica atingerea de rezultate.
Care este targetul tau? (si nu in sensul prostesc de genul "femei cu venit mediu absolvente de profesionala") Cate vanzari vrei? Ce trebuie sa faci ca actiuni de marketing ca sa le optii? Care este discursul de vanzare? Cum il rostesti? Ce materiale sau instrumente ai nevoie? Cum arata produsul tau? Cum ar trebui sa arate? Cat costa? Cat ar trebui sa coste? (nu neparat mai ieftin) Cum faci promotiile? Cand le faci? Cand faci actiuni de incentive? Se preteaza retelei tale de vanzari? Care este kitul tau vanzare? Cum te folosesti de el? Agentii tai de vanzare stiu sa iti vanda produsul? Retea proprie de vanzari sau vanzare prin distribuitori? Sub brand sau vanzare prin brandul principal? Cand e cazul sa nu fii monolit? Cand e bine sa sponsorizezi o actiune? La ce targuri sa participi? Cum faci rost de distribuitori? Cum te promovezi? Si multe altele.

Cu alte cuvinte, te ajutam sa existi printr-o analiza corecta si completa a ceea ce esti si ceea ce ar trebui sa faci. De la prezentarea raportului de consultanta initial poti decide sa lucrezi prin departamentul propriu si sa ne inviti periodic sa anlizam activitatea in sine (audit) sau poti sa ne agajezi sa facem ce trebuie facut.

Serviciile de consultanta si strategie in vanzari au un tarif incepand de la 55 euro + TVA / ora.

Complementar, va stam la dispozitie cu:
- training al propriei echipe de vanzari;
- training de comunicare;
- training de leadership;
- training de marketing;

Secrete de aflat

E valabil pentru orice proiect pentru care ai nevoie de o agentie de publicitate sau de creatie.In cazul in care, Doamne fereste, ai avea nevoie de o operatie de abces dentar, ma refer la cazul in care trebuie sa o faci, si ai un pic de ragaz ca sa iti alegi doctorul stomatolog. Cum ti-ai alege medicul stomatolog? Ai merge la un student pentru ca e mai ieftin sau ai vrea sa te opereze un profesionist?Pai in primul rand, iti vei intreba prietenii si colegii daca nu iti recomanda pe cineva. Cel care recomanda trebuie sa fi avut o experienta directa cu acel doctor, nu va recomanda doar din auzite. E important acest detaliu!Incearca sa afli, apoi, reputatia pe care o are. Cum lucreaza? Foloseste ultimele tehnologii?Mergi la el la cabinet sa vezi cum arata. Te vei duce sub pretextul de a afla onorariul si daca te poti programa. Schimba doua trei vorbe cu el si vezi daca iti place de el ca om. E important ca cel care “te taie” sa nu iti repugne, ca persoana. Poate ca zbiara, poate ca miroase urat, poate ca vezi un sobolan in cabinet....Lasand paralela deoparte, detaliez care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi cand iti alegi o agentie de creatie pentru orice proiect (inclusiv cel de identitate vizuala):1. afla cine este cel mai bun de la cei cu care lucrezi - colegi, parteneri de afaceri, colaboratori, furnizori, clienti; pe care i-ai observat ca sunt “ingrijiti” din punct de vedere al imaginii - au carte de vizita bine facuta, iti place logo-ul lor,

cartea cu secrete