ro hu de en

SERVICII

Ultimele noastre proiecte

fewfefw
02-SEP-2009
Publishing Fitzuik

fwwe
30-AUG-2009
Identitate vizuala Fitzuik

bottle_1
23-AUG-2009
Packaging Eyanna Cosmeceuticals

21-AUG-2009
Print - Graphic Design Perpetuum

18-AUG-2009
Print - Graphic Design Symbeauty Medispa

Facem dar nu facem

In lista de servicii ale agentiei noastre exista o serie de servicii care sunt disponibile doar clientilor ce au contracte de parteneriat de lunga durata cu Creatica (fie "abonamente de marketing" fie contracte de branding). Mentionam totusi aceste servicii din doua motive:
1. pentru a a sublinia in special faptul ca punem foarte mult pret pe acei clienti ce doresc o colaborare cu noi pe termen indelungat;
2. pentru a nu lasa potentialii nostri clienti sa creada ca nu le stim face sau ca nu avem capacitatea de a le realiza;

Ne intereseaza foarte mult aceste colaborari de lunga durata pentru ca ele sunt cele care conteaza pe termen lung si ele sunt cele care aduc valoare agentiei noastre.

Asadar ce stim sa facem dar nu facem decat pentru anumiti clienti:
- media planning si media buying;
- managementul relatiei cu presa;
- managementul situatiilor de criza (PR de criza);
- proiecte de Corporate Social Responsability);
- recrutare specializata pentru departamentele de marketing si vanzari;
- organizare de evenimente de corporatie; de orice dimensiuni;
- organizare de concerte si evenimente publice de orice gen - expozitii, lansari, etc.;
- amenajari de standuri, participari la targuri, reprezentare de orice tip;
- productie publicitara - avem printre cele mai bune preturi de agentie si colaboram doar cu cei mai buni - nu dorim insa sa ne incurcam cu un mesh sau cu un banner;
- productie tipografica;
- productie de orice fel ce are legatura cu materialele promotionale din viata unei companii;
- servicii de direct e-mailing, de telemarketing, de vanzari directe;

Asa cum spuneam, aceste servicii sunt disponibile doar clientilor ce contracteaza cu Creatica unul din cele doua pachete de servicii majore: pachetul de servicii de marketing complete si pachetul de strategie de branding.

Secrete de aflat

Pe cat de important este acest subiect, pe atat de evaziv voi fi. Sincer, e unul atat de complicat, incat cred ca nu e corect ca in aceasta carte sa abordez acest subiect sau altele corelate. Ar insemna sa fac si eu ceea ce face toata lumea: sa suprasimplific o treaba care e atat de complicata, tocmai pentru ca e prea simpla.Ca sa intelegi ce inseamna un brand am sa te rog sa faci un mic exercitiu mental. Inchipuiti-va ca mintea voastra e o casa, o vila, cu sufragerie, cu dormitoare, cu bucatarie, cu beci, etc. In fiecare incapere pe langa alte lucruri exista si un dulap sau o comoda cu trei sertare. Primul sertar, cel mai la indemana, pentru lucruri pozitive emotional, al doilea sertar, cel din mijloc pentru cele neutre, iar cel de jos pentru lucruri care nu iti plac.Oricand vei lua contact cu un produs sau serviciu, companie sau persoana, pentru prima data, in functie de camera in care se afla, vei lua imaginea acelui obiect si o vei pune intr-unul din cele trei sertare. Vei lua o decizie: imi place, imi este indiferent, nu imi place. Probabil ca iti va place gustul, ambalajul sau faptul ca e moale sau ca e sarat atat cat iti place sau cat nu-ti place. Pe moment iti vei aduce aminte de ce imaginea acelui obiect, in cazul in care ti-a placut, se afla in acel sertar; prima data, a doua oara, a treia si chiar a patra oara vei sti exact de ce iti place – moment in care ai constientizat acest produs (awareness). Stii ca exista si ca iti place de el. Vei continua sa il

cartea cu secrete