ro hu de en

STUDII DE CAZ

Aboneaza-te la
newsletter!


... sau poti sa faci
cunostinta cu noi pe:

twitter
Linked in Nu suntem perecti!
Laptele apa nu se face decat daca vrei

Prima oara cand ne-am intalnit cu cei de la Naturlact am avut surpriza sa fim intampinati cu procese verbale pe care trebuia sa la semnam toti participantii. Usor exagerat dar am inteles. Si asa suntem organizati in derularea proiectelor noastre. Altfel am innebuni si noi si clientul.

Am inceput cu identitate vizuala unde spre surpriza noastra, unul dintre actionari, era prea clar in explicatii. Cred ca domnul Iuga studiaza ca hobby stiinta cromaticilor universale. Pai ca sa va dovedim, fiti atenti ce inseamna sigla realizata dupa specifiicatiile dansului: rosul inseamna viata, verdele e iarba care vacile le mananca, suportul logotype-ului este liantul teluric, forma de pentagon e forma perfecta de mesaj de pozitivitate absoluta, spirala este pentru atractie, e de la dreapta inspre stanga si nu invers pentru ca atunci ar fi fost de respingere, sunt 13 fire de iarba. In numerologia domnului Iuga totul trebuie sa fie impar. Pe masinile personalizate am pus 3 sau 5 sigle, de exemplu.

Suprinzator insa, desi sigla este ciudata si seamana (vorba ginerului domnului Iuga) cu o sigla de echipa de hochei, ea arata bine in special pe ambalaje. In mod normal nu prea ne plac siglele care cer centrare dar, in acest caz, e chiar interesant.

Un alt lucru pentru care suntem mandri este denumirea produsului vedeta: Lapte Viu. Acest lapte va costa in jur de 6 lei cand va fi lansat si este un lapte a carui promisiune unica de vanzare este aceea ca are de 60 de ori mai putin microorganisme decat orice alt lapte din comert.

Sloganul "Natura te invata sa traiesti sanatos" vrea sa sublineze exact ceea ce e importantsi normal pentru o fabrica de lapte: Naturlact nu intervine asupra unui produs ce nu are nevoie de interventia omului. Este de la Natura. Cine suntem noi sa il modificam, sa ii punem aditivi sa il cosmetizam. Lasa-l dom'le asa cum e ca e bun asa. Si bunicu' si dacu' si romanu' tot lapte din acesta a baut. Pai nu?

Noutatea in toata paleta de produse ale companiei Naturlact, defapt pentru orice companie de lapte din Romania, o reprezinta produsul de Zer. Primul produs de pe piata romaneasca de acest tip. Bautura de Zer este realizata dupa o reteta speciala si este unul dintre produsele care promite cel mai mult atat pentru calitatile sale deosebite cat si pentru simplul motiv ca, singurii competitori, sunt niste prafuri aduse din strainatate. Deasemenea bautura de zer Zonar este un produs dulce spre deosebire de ceea ce stim noi de la bunica.

brosura_naturlact_2
brosura_naturlact_2brosura_naturlact_1logo_naturlact
slogan_naturlactmasini_1masini_2
masini_3logo_zonarpack_1
lapte_viulapte_viu_2zonar_pack
chefir_packposter_zonar
left
right